Soft

Idag har vi hela familjen haft en slö dag. Fast vi hade en utstund efter vasaloppet o så har jag suttit på balkongen.

Imorgon ska matte på arbetsinterjuv i Östersund, jag vet inte vart de ligger med vi ska tydligen kliva upp tidigt  o det är inte min starka sida. Men sen kan jag sova i bilen iaf om de inte sitter o pratar så mycket där framme.

Åh, jag måste ju berätta, jag fick ett ben av mormor igår. De är så himla gott så jag tuggade nästan hela natten o morgonen. Men de färgade av sig lite så de blev lite brunt på överkastet o på sängkläderna och ni ska bara veta vilket liv de blev över de när de såg de imorse. Så nu har de tagit av mig de, hoppas verkligen att jag snart får tillbaka det, för de är ju mitt!

Tass o god natt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig! Puss från Bea

2011-03-07 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0