Hobby

Min hobby på sommaren är agillity o att bada o vara i sommarstugan.



Softa i solen på balkongen, har faktiskt fått en egen stol. De fattade att jag ville ha en egen stol efter att jag skyndat mig att alltid ta en stol så fort de skulle sitta där ute. Höll ju på att få stressmage av att alltid vara på min vakt för att ta en stol.



På vinter tycker jag om att rulla mig i snön och sprigna i snöhögar.





Sen älskar jag att träffa min kompisar  men de får jag berätta om en annan dag. Nu ska jag vara med min Husse som äntligen kommit hem från jobbet. Han jobbar som kock så när han väl kommer hem så ska han duscha innan jag får omgås med han. Förstår inte varför han ska duscha, jag som tycker han luktar så gott. Han är som en levade klubba. Men jag tror de är att om man inte duschar får han ingen puss från Matte. Men jag duschar inte så ofta men jag får alltid pussar av Matte ändå, konstigt...

Jag o Husse:



Vad är det för min Husse har, inte kan de väl vara att jag är tung...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0