Bröllop

Som jag skrev förut så ska jag o John gifta oss den 18 september!

Jag hoppas att dagen kommer bli så mysig som jag hoppas på o att våra gäster oxå får de mysigt. För de är så vi har tänkt att det ska vara en mysig dag, inget som ska kännas obekvämt. Vi är inte så noga med "regler" utan alla ska känna sig bekväma.

Hämtade vigselringen i tisdags (som jag har designat själv) den är så fin, är så nöjd. Man var ju lite nervös när man har haft en bild i huvudet om hur man tror det ska bli när de är klart, men när man inte kan nått om smyckestillverkning så är det ju inte säkert att slutresultatat blir så bra som man tror. Men i detta fallet så blev det till o med bättre. Jag har tagit samma ring som våra förlopvningsringar men lite bredare sen så jag ville ju ha stenar i den så då tog jag stensättningen från en annan ring. Strössel hette stensättningen. Har säkert provat den 10-20 gånger hemma o den är bara så fin!

Det som vi har kvar nu är ju självklart lite småpyssel och bordsplaseringen, o den är jobbig tycker jag. Vill ju att alla ska ha kul o trevligt o trivas med den som de sitter med. Så vi får se hur vi gör.

Så nu får vi dansa soldansen fram till den 18 sep. Men om det skulle regna så gör det ingenting de heller för de är ändå Våran dag!




Nu ska jag göra mig redo för att åka på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli så kul att få vara med på eran stora dag. Vi båda ser fram emot det jättemycket. :-) Måste vara lite nervöst nu??



Kram Linda

2010-09-09 @ 01:58:58
Postat av: Lina

men åh! Tack snälla för tipset!! :) Ska jag absolut göra vid nästa års skörd.



Ojoj, inte alls långt kvar nu ju! Känns det som ni har allt klart inför den stora dagen? Nervöst? :)



kram!

2010-09-10 @ 09:00:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: guggu

Hejsan hejsan!

tittade in här och blev så gla att du uppdaterat efter långt uppehåll.

verkligen grattis och lycka till me allt.

fortsätt blogga för jag gillar de gamle goa bloggarna

kramiz

guggu

2010-09-10 @ 12:21:37
URL: http://har ingen blogg mer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0