Orkide

När vi flyttade in i denna lägenheten så fick vi en Orkide av en vän o sen dess har en blommat förfullt från vi fick till början av aug på tappade den sin sista blomma.



Titta så fin den har varit.

När den tappade in sista blomma så hade det redan kommit en knopp men nu har den vuxit mer på stänglarna o kommit en massa knoppar eller massa o massa men jag tycker det är massor. Hoppas att det blir blommor av alla så de inte ramlar bort. Jag har aldrig annars fått en orkide att blomma om. Eller jag har inte ägt så många heller. Men nu är jag stolt.





Syns inte så bra men jag lovar att de finns där.

Tittar ni ut så skymtar ni även Johns Jaguar från 72!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0