Middags dax

Idag har jag skrivit på ex-jobbet, skulle behöva skriva mer men det får bli imöra.

Har även städat undan o dammsugit. Kan lova att det skramlade bra i röret. Tagit en promenad o strålande sol men det var kallt, men hösten är ju här nu.

Nu så har jag kyckling file i ugnen o en god sallad som redan ligger på tallriken men grodar, avokado, fetaost och pinjenötter i lite mer i, super god! Till det blir det bubbelvatten.

Ska även ta hand om tvätten senare.

Nä nu är nog kycklingen snart klar....


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen. Tack! Hjärtat finns såklart i andra färger, men jag har tyvär inga hemma just nu (tar iofs bara nån dag och skaffa så det kan jag göra om du bara hojtar till vilken färg som är intressant!)



Vill du ha halsbandet i plätterat silver så kostar det 250 kr INKL frakt! Då mailar jag dig bild innan så att du vet att du är säker på "att det blir som du vill ha det"..



Vill du ha det i äkta silver blir det det dubbla, ca 4-500 kr.



Hör av dig om du har fler funderingar - önskar dig en trevlig kväll! kram Lina

2009-09-18 @ 20:58:20
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0