Kolmården

Nästa fredag åker jag o John söderut för att på lördag gå på kolmården. Det är en dröm jag har haft i många år att få åka dit. Planerna är nu att åka ner på fredag pausa i Söderköping o äta glass på smultronstället men nu se jag på deras hemsida http://www.smultronstället.se/ att de har stängt för säsongen, så det var ju tråkigt.  Men så ska vi stanna på Tullgarns slott där Per Moberg håller till. Han är en stor idol för John.  Sen ska vi ner till campingen i Kolmården sen vet jag inte vad som mer händer under fredagen. På lördagen är det kolmårdens djurpark som gäller för hela slanten. Söndagen ska vi ta oss hemåt men vilken väg har vi inte planerat än. 

Marsvinen får åka på Kollo till mamma under dessa dagar.

'

Söta va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0