Kaos!

Typiskt mig, nästan varje gång jag ska vattna blommorna så kommer det vatten på golvet. Men nu var det ett tag sedanjag köpte denna braiga vattenkanna på Ikea.  

Lånat bild från Ikea.se, jag har den lila kannan.

Som sagt sedan jag köpte den har jag inte tömt nå vatten på golvet förrän idag. Jag vattnade vårat penningträd,




Blomman som man skymtar bakom gardinen. Jag tänkte att nu ska jag vattna den rejält den har ju stor kruka så jag tömde på. Men rätt som det är så rinner det vatten från faten som krukan står på. O det var inte lite vatten, utan det var mycket, rätt ner på parkett golvet. Så det var bara att riva åt sig en handduk! Kaos bara för att man ska vattna blommorna. Typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0