God morgon marknadsfredag!

Så var det fredag igen då... Grått väder ute men som sagt det är ju markand o då är det alltid lite dåligt väder så kallat marknadsväder...

Inatt har jag sovit gott, somnade innan tolv o sov åtta timmar. Då mår jag som bäst. Men det är viktigt att jag somnar innan tolv. Undra varför? Somnar jag efter tolv så spelar det ingen roll hur länge jag sover jag blir inte pigg den dagen. Någon som har bra förslag på varför det är så?


Så skönt att jag plockade ihop här hemma igår o tog ett varv med dammsugaren. Men sen är frågan om marsvinen behöver få rent idag? Eller om de klarar sig till imöra. Kan kanske få John att göra det. 

 Jag skulle ha börjat med ex-jobbet denna vecka men jag tar "semester" denna vecka oxå eftersom det är fredag idag o jag inte börjat än så bara blev det inte den här veckan heller.
Men till veckan ska jag sätta igång med det, för om jag inte gjort det så känns det inte så kul att åka till Kolmården, om jag har börjat skriva ihop ex-jobbet så känner jag mig värd att åka. Så på måndag ska jag bara börja med ex-jobbet. LOVAR!!!!

Nä nu ska jag ta i väcka John o äta frukost. Eller jag ska göra iordning frukosten o sen väcka han. Det kan han vara värd att komma upp till färdigt frukostbord så här på fredagmorgon.




En av våra myspys frukostar på ballongen i sommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har vuxit upp i Söderhamn

2009-09-04 @ 09:40:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0