Mina ljus

Detta är det enda ljus vi har i sovrummet, John tycker att det är så mysigt!

Ljuset vi har på toa




Köket:

Hallen:

Jag älskar den stora lycktan i hörnet. Den passar så bra där!

Vardagsrummet:


 

Kommer ni ihåg dessa som jag köpte på ljusparty i sommras nu har jag dekoretar den o har dem på fönsterbrädan i vardagsrummet.




I den lilla har jag två kantarellgubbar i lera som jag köpte på höstmarknaden o rönnbär o rönnlöv. I de två andra har jag rönnbär, nypon och lönnlöv. Så mysigt tycker jag. Lönnen får ju såna underbara fina färger nu på hösten!

Så här ser det ut i vardagsrumsfönstert:



   

   Dessa två ljuslycktor har jag oxå i vardagsrummet. Köpt dem på Åhlens o de är så fina

men de syns inte riktigt på bilden hur fint de lyser.

På vardagsrummsbordet har jag detta:



Merimekko skålen är ett traderafynd! Ljuslycktan är oxå från ett ljuspart o det är två glasylindrar som jag har lagt rönnbär i rönnlöv imellan. Min fina höstduk kommer från marknaden förra året.



Det var nog alla ljus jag har vardagsrummet i daxsläget. Det är så mysigt med ljus! Tycker inte ni det? 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar ljus!

Är jätte avis på dina hängande ljuslyktor!

Kramen

2009-10-11 @ 00:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0