Balkongen

Nu tänkte jag visa er mina fina höstblommor på balkongen




Denna har jag kvar sen i somras, fetbladsväxter i  mitten är ju kanonfin nu även rosmarinen är fin. Ananas salvian har snart gjort sitt.






Marschallhållare är egentligen blomkrukshållare från lagerhause.  Men jag var på jakt efter nått att ha marschaller i o då hittade jag dessa på rea så ist för 89 el 98 kommerint igåg så kostade de 25 kr. Perfekt o mysigt, eller hur?



Så ser våran balkong ut i höst! Mysig tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ju så fixig och donig du... :-)

Jättefint... vill också ha en egen balkong som man kan göra fint på. Har en brandstege som jag kan pryda men näe... :-)

Tills dess får jag komma till dig å sitta å lukta på blommorna å värma mig av alla ljus! Låter nästan lite som ferdinand. :-)



Kram

2009-10-12 @ 01:23:35
Postat av: Fru Evelina

väldigt mysigt tycker jag också!

ska nog åka och spana in lite ljung och andra höstväxter till vår lilla trädgård och balkongen.



kram!

2009-10-12 @ 10:07:54
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Emma Magnusson

Åh, va fint du gör!!!

Du är duktig du!

Kram

2009-10-12 @ 17:28:29
URL: http://cczt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0