Uppsala

När jag och John var till Uppsala förra veckan så gick vi in på en pressbyrå som hade hur mycket tidningar som helst! Både svenska och utländska! Så det blev tre bröllopstidningar för min del. Så nu varje gång John åker ner på koll så får han gå ditt och kolla om det kommit ut någon ny :O)

Sen var vi på Ikea o där handlade vi inget speciellt...

Sen åkte vi hemåt....


Det som hände på mötet i förreningen som vi bor i var inte mycket. Men vi visade vår goda vilja genom att delta. Jag blev protokoll justerare. Så när jag i förgår fick protokollet så hade jag en massa att påpeka. Dels var mitt efternamn fel på två ställen av tre, sen var det en mening som jag tyckte att man skulle ändra på för att f å den korrekt och undvika missförstånd. så idag fick jag det nya protokollet och det kunde jag godkänna :O). Undra om jag får justera protokoll nå mer? :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0