Ljusparty

Förra veckan var jag på ljusparty. Mycket fina men dyra saker!

Men  ljusen fanns i så härliga dofter, o inte såna jobbiga dofter som man får ont i huvudet av.

Jag köpte massa ljus, bland annat tre stycken i en glasburk o till de kunde man köpa till en lampskärm i glas o det gjorde jag.  

Jag tänkte att om jag sparar burkarna så kan jag ha värmeljus i dem sen eller häva i nån ljusmassa. För ljusen var rätt dyra. På denna bild är ljusdoften annans & kokos sobert Mums!   
  

Gulligt va?  Jag har ställt den i badrummet.

Sen köpte jag ett sätt med tre vaser som man har en hållare som man kan ha ljuset i eller ta bort o ha dem som vaser.

Ljusen som jag köpte till flytter ut när man eldar dem men man kan ha vanliga värmeljus oxå.
I botten på vaserna kan man ha tex, kaffebönor el stenar mm



Mer dofter på ljusen jag köpte är : Mango o ingefära, kiwi o jordgubb och honungsmelon m fl.

Så till hösten kommer det lukta underbart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0