Jobb

Japp, då har man börjat jobba sen tre veckor tillbaka! Så skönt att ha nått att göra på dagarna och tjäna lite pengar!

Men i år är det lite rörigare än förr om åren. Ska städa vissa dagar o köra material vissa dagar. Jag tycker bättre om att hålla mig till ett jobb för då får man inte en bra rutin på det, men nu blir det så hattigt...

Jag kliver upp 05.50 på morgonen, det är mycket ovant men skönt att komma upp på morgonen. Jag börjar kl 07.00 o åker hem ifrån 06.30 de veckor som jag kör, men varannan vecka kör en annan som jag jobbar med o då kommer hon hit vid 06.40 så de veckorna kan man sova lite lägre :O)

På eftermiddagarna är jag hemma runt 16.00. för vi har lunch i 42 min så vi slutar 15.42. Skönt att komma hem så tidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0