22 Juli

Idag firar jag o John 3 år som förlovade! Tre år de är länge de! Men de tråkiga är att han jobbar ikväll :O(

Men han fick ett paket imorse o jag ett när jag kom hem. Vi har bara gett varandra nyttiga presenter...

John fick ett kniv block av mig. Det behövde vi verkligen...

Det gamla såg ut så här:

  

Bara plats för 4 knivar...

De nya:




Så bra att de inte är speciella fack i den utan man kan sätta knivarna o saxarna som man vill. John blev jätte glad!

Jag fick rosor så klart :O)
Jätte fina!!!



Sen min nyttiga grej var ett nytt minneskort till kameran på mitt gamla kunde jag bara ta 100 kort på det nya kan jag ta 3000 kort. Det är lite skillnad de. Inte för att jag tror att jag behöver ha så stort men John köpte de största han hittade som passade min kamera.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0