Utmanad

Jag har blivit utmanad av Daisy... Ja, hennes mat lätt inte god, jag skippar den..

Skriv 5 hängiga (dåliga?) maträtter och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare (utfodre=utfodra) som utmaning och se om de vågar äta den!

-Pizza fisk- nått vi gick på skolan i höstadiet, gick inte att äta
-Surkorv- nått mamma gjorde när jag var liten, det hette inte så men jag döpte om det till de, kommer inte ihåg vad det var nu.
- Fisksoppa. också nått mamma gjorde när jag var liten. BLÄ
- Pyttipanna- kan ej äta det...
- Pizza med köttfärs på- går ej att äta efter att jag fått magsjuka efter att ha äit det!

Nu utmannar jag

Angelica

Ninninusens
 
Evelina

Durcellmamman

Linnéa skafferi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0