Söndagen

Igår söndag så hade jag lust att städa på vinden men inte John så då blev det inget av det...

Så vet ni? Jag bakade lite ist...

Gjorde de där ingefärsdrömmarna igen på mitt eget sätt o då trodde jag att de skulle bli bra med det blev som de första jag gjorde  ja just de platta. Men goda ändå... O då kom John på att det var för höga grader för drömmar (det får inte ha högre än 150 grader C) så då fick John köpa mer citron o så bakade jag dem igen... o vet ni de blev platta... Vad gör jag för fel? Andra drömmar kan jag ju baka o de blir hur fina som helst... Ja nu har jag ca 120 st ingefärskakaor.

Sen gjorde jag Lingon o choklad cookis MUMS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0