Mysdag

Igår hade jag o John en riktig mysdag!
Var längesedan vi var tillsammans en hel dag bara han o jag!

Vi var på bokrean. Det var vi på tisdagen oxå men John skulle iväg o jobba så det blev bara stressigt...

Jag köpte mest böcker till andra

Tre olika dassböcker för 59 kr på coops bokrea. Tycker det är rätt trevligt att ha hängandes i badrummet.
Vi bakar o lagar mat  49 kr på coops rea. Wilma ska få den i påskägget...
5 olika ungdomsböcker för 50 kr som min bror ska få. köpt på Åhlens rea.
Mera maffiga mufins som ska ge bort i present.
Orkidéer en förälskels som min mamma ska få.
Sedan tillslut en bok till mig
Så länge solrosorna blommar av Viveca Lärn.



Sn ska hyrde jag och John en film igår, Änglagård. Jag har aldrig sett den utan bara den andra. När vi väl skulle titta på den så funkade den inte. Så det är väl kanske meningen att jag ej ska få se den :O(

Kom även i säng vid tio o kunde ligga o läsa lite men även somna i bra tid... så idag vaknade jag strax förre åtta. Så skönt att komma upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0