Bloggtime

Nu ska jag blogga lite... John jobbar, har jobbat på bra med ex-jobbet. Idag har jag verkligen fått koll på det. Men ni ska se, snart så kör jag fast igen!

Tänkte ta en promena idag vid 17 tiden... men det var -17 grader ute ofast jag satte på mig jätte mycket varma kläder så var det svinit kallt. Så jag gick och köpte te ist och tog en sväng in på Åhlens och köpte ett till par av dessa underbara ljus! 

 

Visst är de mysiga? Så nu finns det ett par till på lager. Te´t jag köpte på ombonat är deras nya sort Vårkänsla, det är så gott att man nästan ryser när man dricker det. Kan inte säga riktigt vad det smakar, men det är fruktigt och cremigt på nått sätt.  MUMS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0