Måndag

Vaknade kl 5 imorse när jag klev upp för att åka till Uppsala kl halv sex.

Efter det kunde jag inte somna om, var så orolig när John o även pappa som följde med John åkte för det är jätte halt ute. O sen är jag alltid orolig den dagen som John åker till Uppsala eftersom han åker ner en gång var tredje månad för att ta prover eftersom han är njurtransplanterad. Hatar Uppsala dagen!

Men det var skönt att vara själv oxå. För jag vill inte äta frukost på engång när jag kliver upp med det vill John så då äter jag oxå för det är ju mysigare att äta tillsammans än ensam. Men idag plockade jag ihop här hemma, skev julkorten, dammsög o jag o Totte gick på returstationen o nu sitter jag här med frukosten. SKÖNT!

Senare idag kommer mamma förbi oxå.

Ska även laga mat, tagit fram falukorv så vi får se vad det blir av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0