Måste även vissa lite bilder från Långfredagen...

Lite lång efter påsk nu men dess bilder måste ni se!

På långfredagen hade vi fest hos Sandra och Pelle, vi hade super kul! Vilken fest det blev!

John i peruk:




Visst är han snyggare utan hår?!



John och Pelle!  (Pelle är oxå flint i vanliga fall)



Jonte (kort hårig i vanliga fall)
Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket som när grabbarna hade perukerna på sig! 



Ida, hon som äger hundarna som jag är hundvakt till lite då och då!

Denna kväll lärde hon mig att dansen till Iggesundsgängets låt mopeden! Vi körd nog den 10 gånger på en timme! Men kul var de!



O så till slut jag!



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha snygga peruker :-)



vad kul att du gillar att följa graviditeten!

hur går det för er med bebisplanerna :-)?



kram

2009-04-28 @ 14:49:18
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0