Picknicken

Vi hade en underbar picknick igår...
Vi var bara 15 min från Johns lägenhet men det var som mitt i skogen...
Gick efter en gångstig nere vid kanalen o så fick vi se en öppning in mott kanalen där det varsom ett litet vattenfall... jätte lumigt och fint.
Vi grillade typ grillben, sen hade vi lite räkröra, bröd som vi dopade i aioli! Hur gått som helst! o så lite jordgubbar!
Till det drack vi päroncider!

Sen åt vi cheescake när vi kom hem!

Var jätte trött så vi somnade tidigt..

Men vi hann med att ta ett bad tillsammans oxå! Urmysigt!

Jag hade kameran med men batterierna var slut, typiskt nog... Hade gärna velat visa er hur mysigt vi hade det!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag som ville se! :O( Mobilen då? har ni inte kamera på den?? Lät verkligen jättemysigt!!

2008-05-10 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0