JAG!!!

Jag kommer från: Hudiksvall
Jag heter: Cecilia
Hur gammal är du? 21
När fyller du år? 27 sep
Tycker du om någon just nu? Ja, John
Om sex månader: Pluggar mitt sista halv år! Jippi
Jag samlar på: Bra vänner :O) 
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?:  John eller någon kompis
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag? 07,20
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? JA
Har du strumpor på dig nu? Nej, för varmt
Hur svarar du i telefon? Hej eller Cecilia Östby
Vad ska du göra ikväll?  Ha Picknick med min underbara pojkvän
Vad ska du göra imorgon? Vara med John o kanske cykla o självklart blogga!
Var vill du bo när du blir stor? Ihudiksvall med omnejd
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Ett tag sedan, kommer inte ihåg när det var sist
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren
Laddar du ner musik och film från internet? Nej
Skulle du göra om du vann en miljon? Skaffa bil och hus
Bär du glasögon eller linser? Ja, glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, verkligen inte
Har du percing? Hål i öronen
Har du tatuering? Nej, vill men vågar inte
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Ibland
Gillar du att dansa? Ja!!! Med de som kan dansa
Hur vig är du? Inte alls
Vilken är din favoritglass? Mjukglass
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Är du beroende av något? John och mina vänner och familj
Senaste låt du hörde? Jag är en riktig raggare, hörde den i Saras bil igår kväll när vi var ute o åkte :O)
Vad gör du på helgerna? Picknickar o bara ungås med min älskade pojkvän
Brukar du bädda sängen?Alltid
Vad var det senaste du sa? Jag sitter här
Vem kramande du senast? Mamma
Saknar du någon nu? John o mina vänner mest Angelica :O)!
Vem ringde du senast? John
Var du glad igår? Ja
Sminkar du dig? Ibland, oftast inte till vardags.
Känner du dig värdelös? Nej, verkligen inte

Kommentarer
Postat av: Guggu

härligt nu funkar det att kommentera igen.

man blir så glad av sådana här listor eller hur :)

/Guggu

2008-05-09 @ 10:43:09
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du hade så mycke bra svar!! Jag svarade så kort, du svarade så bra!!

2008-05-09 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0