Ryssland

Jag har inte så mycket att skriva om ryssland, vet inte så mycket.

Vi åker iaf sista veckan i maj, nästan hela klassen.
Tar färja till Tallinn o sen buss genom hela Estland för att komma in i Ryssland. Det jag vet att vi ska i Ryssland är til St. Petersburg. Menjag vet inte än vad vi ska göra.
För att ta oss hem så åker vi i i Finland och vida Helsingfors hem till Sverige.

Eftersom de tredje och sista året så kan vi läsa kurser över hel landet, så då är de vissa man aldrig mer kommer att träffa såblir denna resa det sista gemensama vi gör!

Jag kommer heller aldrig åka till Ryssland igen så det ska bli väldigt roligt.

Jag kommer att skriva mer om de när jag vet mer...


Kommentarer
Postat av: Angelica

vad ska du göra sista året då? Vart ska du nånstans? Kul o få se ett land man aldrig annars skulle tänka sig boka en resa till

2008-03-07 @ 21:55:22
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0