Manlig kvinna...

Vad är en manlig kvinna?
Vi fick diskuterar det igår...

Vi kom fram till att det beror på vem som dömer än...

Vi kom fram till att här på våran skola så döms vi inte till de men nån annanstarns så gör man de...

Men hur är de då... är jag en manlig kvinna för att jag utbildar mig o ska sedan jobba innan skogen?
Vad är som gör att folk dömer en människa till de?

Därför jag använder ordet dömer är för att vi dömer varandra hela tiden.... vi dömer hela tiden vad folk säer om de är bra eller dåligt rätt eller fel.... Förstår ni vad jag menar med det?

Är jag en manlig kvinna här? (den bästa bilden jag kunde hitta med "skogskläder")

image102


Men om jag är de är jag en kvinnlig kvinna här då?

image103

Jag är bara en vanlig kvinna som bara har ett intresse att vara och jobba i skogen, sen så tycker jag o att vara fin när jag ska bort... ska man vara i skogen så måte man ha vissa kläder som är praktiskt för de...
Men de är ett ganska intressant ämne, alla har ju olika värderingr som för en människa till manlig kvinna el kvinnlig kvinna mm....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi ska oxå äta kyckling idag, i form av pastasås. Det är inte många dagar vi inte äter kykling. Finns ju inget annat ju, inge korv ingenting! Blä! Haha

2008-03-08 @ 17:51:54
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Angelica

jag tycker du ser rätt mysig ut där ute i skogen. I mina ögon så ser du inte alls ut som om du skulle vara en manlig kvinna för att du jobbar i skogen. SKulle vara intressant o höra vad andra tycker ändå, för det låter tokigt i mina öron. Jag känner ju dig "fixa håret" o " åh, nej mina naglar!" Haha! Puss på're!

2008-03-08 @ 17:55:35
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0