Måndag!

Jaha, då har måndagen gått, och vad skulle man göra annars idag om inte göra om tenta på första ekonomi tentan?!
Men det gick jätte bra idag! Så nu vet jag att jag har klarat den! *GLAD*

Sen har det varit gympa, är så skönt när man kommer hem efteråt o får gå ner och duscha!

Min kära vän Kristina började känna av sin astma, så hon fick gå hem *orolig för henne* Hoppas du mår bättre nu! (vet att du läser detta) :O)

Nu sitter jag och slår in paket till Jennie som fyller 23 år imöra! *Hurra*

Vad det är får ni läsa om imöra för vem vet vilken som tittar in här :O)

Nu ska jag göra klart det!

Har varit så glad idag!

Nu är det snart sov tajm!

Ha det bra alla mina blogg läsare!  

                                       Er Kära Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0