Lördagen!

I lördags åkte jag bussen med John in till Västerås, han skulle jobba och jag skulle träffa svärfar (Totte) och bonus svärmor (Nilla) som kom ner och hälsade på!

Först gick jag och knäppte kort till visum som jag måste ha till maj när jag ska åka med klassen till Ryssland. Se ut som ett mongo på kortet, det funkar nog ändå.

Sen gick jag upp till hotellet där jag träffade Totte och Nilla, vi gick och fikade, Tack Totte för fikat!

Sen fick jag en väska från Åhlens av Totte verkligen super snällt. Som student har man inte råd att köpa sånt.


Vi gick på stan en sväng, köpte present till båda Jennine och Anna, så är de klart *skönt*

På kvällen gick och åt hos John:

Fördrink Ragnar:
Hann dricka upp allt nästan innan jag fotade.


Lamm *mums*                   Rosevin till

        

Efterrätt:

Jordgubb och lakris parfait      med         Baileys             
                            

Sen gick vi upp på Totte & Nillas hotellrum och kollade på postkodsmiljonären (lyckos han som vann en miljon, har aldrig tidigare sett någon som klarat alla frågorna)
Efter de var de Melodifestivalen, jag som är ett stort fans av Linda Bengtzing är ju över lycklig över att han har gått vidare!

Sen gick jag ner till John och väntade på att han skulle sluta så vi kunde ta en taxi hem. Var jätte trött när jag kom hem, så de var hopp i säng!

Det var lördagen de, lite sent men de blev färig skrivet af...



Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-07 @ 17:14:14
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Angelica

Oj, vad många komentarer du skriv hos mig! *glad* Jag vilar i sängen, innan maten ska i ung. potatis o kiev (ska försöska förklara i bloggen).Jag har städat i en evighet så ryggen är trött.

Du måste ju skriva mer om det där Rysslan grejen!! Alla vi som läser vil ju veta allt!

Härligt med fina middagen! Jag har inte vågat mig på lamm så där. Har provat det nångång, som inte var kebab då.. Kanske man ska prova igne.

2008-03-07 @ 20:01:35
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0