Undrar!

Jag kan inte sova!

Så jag funderar ist.

Hur normalt är det att det regnar i mitten av januari i mellan Sverige?

Vad är det som händer med vårat klimat?
Vad kommer hända med världen?
Vad händer med skogen? Kommer den att bli uppäten av insekter, svampar eller andra konstiga saker som säkert kommer att komma tillsammans med det varmare klimatet?

Kommer jag att få ett jobb när jag är klar med min utbildning?

Har jag klarat tentan som jag skrev i fredags, som handlade om tätortsnära skogsbruk?

Måste jag pinka igen innan jag somnar?

Varför sitter bokstäverna som de gör på tangentbordet?

Ja, det är mycket man kan undra över men det är inte mycket man får svar på just nu, men tidsnog så får man svar på det mesta...
Men jag vill veta NUUUUUUUUUUU!!!!!

Vem kommer på det:

image10

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka bekymmer! Ojojoj! Du får slappna av nu ikväll med tjejerna.

2008-01-16 @ 14:56:01
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: [email protected]

Rolig blogg :)

2008-01-16 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0