Tvätta håret!

När man ska ut på party eller så, så tvättar man håret med det finaste/dyraste schampot och balsamet, man kanske till och med har hårinpackning. Sen när man gör sig iordning och ska fixa håret så har man i vax, spray mm för den fina frisyren som man har gjort vill man ju ska hålla..Sedan dagen efter så måste man ju tätta håret igen o då räcker oftas bara krafterna till att ta det lite biligare shampot, och så fick man aldrig känna en underbara känslan av välvårdat hår, det blir ju så lätt och luftigt när man har haft inpackning mm...
Så ikvällkanske jag ska bryta mitt mönster med att inte lägga ner så mycket energi på håret utan samma kraft till att göra det imöra.
För håret måste tvättas idag!

Är det någon som känner igen sig? Eller är det bara jag som håller på så här?

Det är lika med ansiktet, man gör en ansiktsmask.. Sen spaklar man i hela fejan, så det är ju dagen efter som man borde göra denna mask för att hjälpa porrerna!   Inte är man smart inte!!!
Men jag är ju Cilla o då är man så här!!!!

image11

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

:)

2008-01-16 @ 07:21:28
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Angelica

Ja, verkligen, det ska putsas o ha sig den dag man ska ut o man häver på en massa skit över det. dagen efter tar man bara en snabbdusch för att få bort det. Hihi! Såg att du fått inlägg av en på toplistan!

2008-01-16 @ 14:59:38
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0