Söndag!

Idag tog jag mig en välbehövd sovmorgon till kl08.30...

Sen har dagen gått åt till att först plugga (har tenta på fredag) är lite svårt för man har inte en aning av vad som kan komma på tentan!
Sen tog jag och Jennie en promenad på en timme... Var varit så fint väder idag.. sen en vårdag i april.. solen har lyst o nästan vindstilla... har varit så ljust o härligt idag..

Efter promenaden så har jag städat överallt.. dusch, trapphus, koridorr, toletter och köket... och mitt egna lilla rum..
Har även tättat all min tvätt...

Citat från en lektion:

"för att tjäna pengar måste man bete sig smart"

"bra planering kräver bra information"

Nu sa jag snart ta och krypa mer i min renbäddade säng! Finns det nått bättre än att sova i ä en renbäddad säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0