Liten rapport!

Vill bara meddela att John tyckte att pajen jag gjorde blev jätte god. Så stolt över mig själv!

Nu sitter vi i soffan och kollar på Hitta Nemo... Doris är så rolig, ibland känner man sig lika virrig som hon men som tur är så är det bara ibland.

En rolig historia från Hitta Nemo:

En sjögurka träffade ett blötdjur...
Blötdjuret säger:
- Du ser kraslig ut.
Sjögurkan svarar:
-Ja, jag vet. ja ska bli inlagd.

Hahahaha

Bild på en sjögurka:





Usch, jag vill inte att det ska bli måndag, för vi börjar en nykurs då som heter Planering och ledarskap. Jag tror att den blir lite små jobbig och svår. Och tentan har vi om två veckor, den 25 jan tror jag det blir. Så nästa helg blir man kvar i Skinnsberg för att plugga... Blä!

Idag är det 20-knut och då ska julen ut, John har bara en adventsljusstake uppe som jag har köpt och satt upp åt honom. Men den får stå kvar ett tag till. Är så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0