Lite om mig!

Som sagt, jag är en tjej från Hudiksvalls trakten på 21 höstar. Jag pluggar just nu till skogmästare i Skinnskatteberg, är inne på mitt andra år. Jag har jätte kul, bra klasskompisar och roliga fester.
Jag har en kille som jag är förlovad med sen den 22 juli 2006, han är hela 12 år älder än mig, men vi har det jätte bra. Han är utbildad kock och jobbar som det i ett hotelkök i Västerås.
Varför jag har valt att läsa till skogsmästare är för att jag gillar att vara ute i nature och när man sedan får ett job så är det lite friare än ett vanligt kontorsjobb och jag kan planera mina dagar efter vädret, fint väder=ute i skogen dåligt väder=inne på kontoret.

Jag har funderat  vad jag sa skriva här men jag ska bara skriva om nuet man kan ju inte tänka tillbaka o skriva om det för då kommer min hjärna o rycka av överhetning o jag kommer aldrig att bli klar. Sn kommer man skriva om sina takar mm. Men det ska man väl inte skriva om utan det är välk bara att låta fantasin styra. Om nån vill veta er om mig så skriv en kommentar om det så skriver jag mera.

Ni får ursäkta mina stavfel, men det blir lätt fel när man sriver på en dator.

Tillsist tänkte jag bjuda på en fin bild på mig och min pojkvän John!

image1

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, finaste bilden o! Det ska bli kul o läsa allt som händer. Jag har ju egentligen ingen aning om vad du har för dig där uppe i skogen. Det går ju att skriva lite om "förr i tiden", men lite i taget kanske så du inte går sönder!
Pnuss!

2008-01-13 @ 16:05:44
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0