Gympa!

Idag har jag fatt lektion sen eter lunch.. innan dess så fixade jag o Jennie med våra övninguppgifter som skulle vara inne till lunch...

lektionen var så där idag... man stänger av efter ett tag när det aldrig kommer något nytt..
i eftermidda har jag försökt plugga lite, men det går så där.. skärpning imöra!

Sen kl 19.00 fick vi 4 tjejer från klassen på gympa... et var typ som friskis&svettis.. riktigt kul...litering rostig var man men efter ett tag så var man inne i det...  så nu är man lagomt tröt i kroppe o en härlig träningsverk som väntar imorgon bitti...
Nästa gång är på onsdag så det är bara att ladda om...

Sen har man duchat o tagit sig en kopp te... o nu sitter man här.. men nu väntar sängen på mig...

Mitt hår är lite fukigtså man lär väl se ut som ett monster imöra när man kliver upp...:O)

Sov gott min vänner!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0