Gustavsvik!

I lördags 19/1 Var jag och ett gäng andra tjejer på Gustavsviks upplevelsebad i Örebro.

  

Vi åkte från Skinnskatteberg kl 08.30... I Saras härliga volvo 240 satt vi 5 pers (mycket kärek)!
Det var hur kul som helst på badhuset.. jag har varit där en gång förrut..
Min favoriter:

Space-Bowl...
Man åkte i ett rör o fick världens fart sen kom man ut i denna "tratt" som ni ser.. I den åkte man runt runt, hur länge berodde på hur hör fart man hade fått upp... Sen så åkte man ut i ett hål i botte på den ner i en pool... Precis som att bli ner spolad i en toalett.. Men kul var det...!



Sen älskade jag att vara i vildvattenforsen.. om ner ser på den tecknade bilden högts up på den.. och på bilden bredvid den. Den var i tre etaper.. Som var olika långa och strömma.... på ett ställe gällde det att hålla i bikinitrosorna för de sögs av...
Sen kunde man åka en hoppa över en etap av forsen genom att ta en vattenrutschbana ner till nästa etap och i den fick man en sån fart att bikinin åkte upp... Så det gälle att hålla i allt :O)!!!!!

Sen var det jätte kul att vara i vågorna också... men de två övregrejorna var BÄST!

Sen fanns det en värsting vattenrutschbana (den röda) o den provade jag förra gången o aldrig mer.. den gick hur fort som helst...

Vi åkte hem på eftermiddagen o alla var trötta... Men man blir så skönt trött i hela kroppen!!!

O jag kan stolt säga att jag var näst yngst av oss fem som var det, så jag behöver inte skämas så mycket :O)!!!!

Kvällen avslutade jag och Jennie med att kolla på film o sen ganska tidigt sänggång!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0