Foppatofflor!

Dessa foppatofflor... Vissa gillar de vissa inte...

 Jag tycker att de är hur sköna som helst o har mina varje dag när jag är inne. John gillar de inte, han tycker att de är skit fula. Han skulle då aldrig ha såna tofflor. Men julen som nu har varit så fick John ett par gröna foppatofflor av mamma i julklapp, och han hade de på sig hela tiden vi var hemma sen efter julafton. Det var typ 1,5 vecka, jag trodde att han skulle lämna de hos mig i Forsa men han tog med sig dem ner och jag har sett att han sätter de på fötterna så fort han kommer hem. Så han kan inte tycka att de är så fula egentligen, för om John tycker att nått är fullt så sätter han inte på sig dem. Men det var för mycket stålthet i att gå och köpa dem själv!
Men min mamma Karin hon kan hon!

Bjuder på en bild men Johns ben o fötter med Foppatofflorna på :O)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom som tycker som är fula har inte provat dom, det måste vara statistiskt bevisat snart! hihi

2008-01-14 @ 12:10:19
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: John

Dom är faktiskt helt ok! Nu är man känd som "Foppa-John" på jobbet...:-)) Älskar dig!!!

2008-01-15 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0