Ex-jobb...

Jag har fixat mitt Ex-jobb! Eller fått ett ställe att göra det på... (återkommer o vad det är när jag har fått 100% klartecken)

Det fall en tung sten från mitt hjärta och en hård klump från magen!

Det roliga är att jag skickade brevet igår och de ringde idag, samma dag de fick det.. så det måste bara ha älskat mig :O)

Det är inte bestämmt vad jag ska göra men han skall höra av sig till mig igen o det bäsa är att han känner min studierektor...

Det här kommer att bli bra!!!

För er som ite vet vad ex-jobb är så är det ett arbete som är som en forskning el undersöking som man gör åt ett företag tex... o man måste gåra det för att få ut sin univeritets examen.o har man fått ut examen så får man högre lön :O).. men även så visar man att man kan avsluta ett projekt!

Mår så bra nu!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller tummarna! Kom ihåg o meddela på bloggen så fort du vet vad som händer! Nu ska jag nog skriva lite, eller snart iaf. hihi HA en bra helg!!

2008-02-01 @ 12:46:39
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0