En vanlig måndag i mitt studentliv!

Som sagt en klasskompis kom och hämtade mig vid 11 tiden hos John, han hade sin tjej och sin lilla dotter i bilen oxå som bara är några månader (fick peta på henne, hur söt som helst)

Kom till Skinnskatteberg vid 12, så jag hann lagomt packa upp de få grejorna jag hade med mig. Sen var det bara att gå på lektion. Som faktiskt var riktigt bra.

Lite citat från lektionen:

"Planering är ett medel för att uppnå mål"

"Skogsbruk är att avverka och sköta skog för att tjäna pengar"


Vi fick sluta kl 15 fast vi hade lektionstid till kl 16, men man klagar inte på det.

Jag städar här där jag bor i en studentkoridorr, så jag började med det... Gjorde dusch, koridorr och trappuppgång.
Resten tar jag imöra.
Jag och Jennie som jag bor bredvid, vi går i samma klass oxå, ska ha en tjejmiddag på onsdag så då ska jag städa köket imöra så det är fint när tjejerna kommer.
Vi är 12 tjejer iklassen så de är dem som kommer. Det är bara två år som alla läser här i skinnskateberg, det trejde och sista året får vi välja kurser nästan vart vi vill i världen. Så då måste vi passa på och umgås nu den sista tiden sen vet man aldrig om man träffar alla igen.

Sen ikväll ska jag och Jennie antagligen ta en promenad, sen blir det en dusch, sen avslutats kvällen nog med en titt på ett Sex and the city avsnitt.'

Som avslutning så bjuder jag på en bild på min kära klasskompis Jennie:


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med bild på Jennie, jag har inte träffat eller sett henne på kort förut! Delar ni upp städning eller är det alltid du som städar överallt?

2008-01-14 @ 17:27:29
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0