Dagen efter...

Denna morgon har ej varit som vanligt... Sov till halv tio... var inte bakis idag utan bara trött...

Vi hade jätte kul igår med alla tjejer...

Alla kom nästan samtidigt vid halv sju...

Då började vi med en liten välkommstbål i all enkelhet... och en massa prat (vet väl hur tjejer är) :O)
    

Sen var alla hungriga så det var bara att hugga in på kycklingsalladen som jag och Jennie hade gjort..
Den innehöll:
Pasta
Kyckling
Knapperstekt bacon
Purolök
Paprika
Fetaost
Färsk basilika

Tillbehör:
Dressing på creme fraiche och gräddfil
Baguetter

Alla tyckte att det var jättegott!
 
Till efterrätt hade Kristina och Sara gjort hallonpaj och en kolapaj med lingon i och till detta hade vi grädde och vaniljvisp, också mycket smaskigt!


Det som upptog den mesta delen av våran kväll förutom att äta var att sjunga "Sing star" (det är som att sjunga karaoke men man måste sjunga i rätt tonläge för att få poäng) Vi var i två lag... jag tror att alla som var med hade jätte kul!
 
    

Vi hade ju kört ut grabbarna som också bor här i koridorren, men de ville nog helst vara med men de hade gjort ett kul litet bus.. De hade tagit en kondom, som de sedan hade tejpat fast en lapp med ett telnr på och lagt under en av sevetterna, allmänt jubel utbrött bland töserna... Riktigt kul grabbar!!! (behöver jag tilllägga att vi ringde nr? men de var så fega att de ej vågade svara utan de satt nog bara och skrattade när vi ringde)



Sen gick några hem och några till puben, blad annat jag.. men där var det inte så kul, lite folk.. Så både jag och jennie gick hem och städade upp i köket var inte så mycket men det skall göras ändå.. skönt att sippa göra det imorse. Sen är det inte så kul för grabbarna o vakna och köket inte är städat och inget rent poslin.
Men det var en riktigt lyckad kväll... Tack alla brudar för det!
Som avslutning ska ni få en bild på de underbara tulpanerna vi fick av Kristina som en värdinna present, jätte trevligt!
OBS: Bor man som oss på ett rum på 10 kvadratmeter så ha man inte plats för nån vas, men min väldigt fina glastillbringare från IKEA funkar lika bra!!!!
image28


Kommentarer
Postat av: Angelica

Verkligen fin tröja! Kola pajen får du nog ta o skriva ut receptet på! Kul att det var kul! Ert kök ser mycket större ut u än vad det gjorde när jag var där. Då fanns väl inte den där svarta baren där??

2008-01-17 @ 14:51:27
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Anonym

Men herreguses vad du skriver tösen! Kul var det och bör hända igen så snart som möjligt! Men du förresten ska du verkligen ha en bild på mig? Jag menar du skrämmer ju iväg läsarna!!

2008-01-17 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0