Beroende!

Har egentligen inget vettigt att skriva om, men detta bloggade är som en drog!

Idag fick vi sluta tidigare igen, slutade redan vid 11 tiden, men vi har fått en inte allt för kul uppgift ist, jag och Jennie fattade inte så mycket men som tur är så har man snälla klasskompisar som hjhälper en... stor ros till dem..

Idag har eftermiddagen vigts åt att handla inför våran studande tjejmiddag, en lång promenad, försöka få klart uppgiften, vilket vi tror att vi har lyckats med efter lite hjälp, men om den är rätt är ett helt annat kapitel.
Sen har jag städat toaletterna (inte allt för kul) tog även koridorren...Men det är skönt när det är över. Sen när man trodde att man kunde gå och duscha, så kom jag på att jag måste låna ett strykjärn av Kristina, så jag och Jennie fick ta vår trejde promenad, men inte dog vi av det inte. Sen fick jag äntligen min dusch!
Och nu sitter jag här, Kvällen avslutas som vanligt med en pratstund med John och sen ett Sex and the city avsnitt!
Ha det bra gott folk så bloggas vi! :O)

Bjuder kvällen till ära på en bild av klasskompisen Kristina (som jag lånat strykjärnet av):



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vettigt behöver man väl inte skriva. Huvudssken är att du skriver tycker jag. bara vardagligt prat tycker jag om så jag vet vad du gör för någe! Pussen!

2008-01-15 @ 21:11:59
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: John

Snart hörs vi för godnatt! Puss!!!

2008-01-15 @ 21:28:20
Postat av: Angelica

Åh, John är oxå här! Hihi! Vad sött! Ja, du gillade mitt inlägg va? mmm, choklad! Du ska vara lycklig du som har all svensk choklad du vill där hemma! *gråter* ;O)

2008-01-15 @ 22:02:39
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0