Västerås!

Idag har jag varit i Västerås o shoppat smycken till imöra...
Träffade även John en snabbis... Nu sitter jag o väntar på skolan på att tentan ska komma tillbaka.. men det verkar den inte göra...

John skulle vara ledig hela helgen men så är ju melodifestivalen där o alla kändisar i allt ska på hotellet.... Så han måste jobba på lördag för de ska full servise... De är väl inget mer än Människor för att de kan sjunga o folk vet vilka det är?

Jag som ville ha han för mig själv hela helgen....

BLÄ! JAG HATAR HANS JOBB SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad är det för smycken?

2008-02-12 @ 23:37:38
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0