Stockholm...

Ja i lördags var jag och John i Stockholm... tyvärr blev de inteså många bilder... :O(

John på väg till tåget kl sju på lördags morgonen

Jag på väg till tåget, så söt så!!!!                                   
                                                 


Vi båda väntar på tåget, visst är vi söta ihop?   422384-78


Och här sitter vi på tåget på väg in til västerås där vi byte tåg för att komma till Stockholm

422384-81

John sitter och läser tidningen på tåget, tror att han är vuxen :O)


Vi kom till Stockholm vid 9 tiden, då gick vi och åt frukost, det var helt tomt i stockholms city.. men vid kl 10 då sa det pang o så var de fullt med folk.

John ovanför plattan



Jag shoppade bland annat ett par walking skor och en sport bh på stadium
422384-80422384-79

Rosa och fin, eller hur Sara och Angelica, mina rosa älskande kompisar! :O)

Köpte lite te, vantar o såoxå.. ett par vår skor, helt svarta i sin enkelhet...

Sen fikade vi lite o åt glass på världens bästa glass ställe MONTIS, hur god glass som helst!

image84

Vid tre tiden sååkte vi hem igen med tåget, det var helt lagomt.. man var trött i benen då...
Men det var en hel mysig dag! Vi gjorde inte så mycket men jag fick mina två par skor i sport bh...

Vi köpte även med oss rökt röding och tigerräckor från Hötorgshallarna, som vi åt på söndagen! MUMS





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Sofilia, den var jätte fin och du och John såg verkligen jätte gulliga ut tillsammans! Puss på´re

2008-02-25 @ 22:03:25
Postat av: Angelica

Jättefina bilder på er!! Söt sport-bh! Jag kom ihåg är vi var på Uggla o var in där o åt glass! :O) pusspuss

2008-02-26 @ 12:09:18
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0