Söndagen...

Just som jag hade bestämt mig att köra ett vännermaraton så hörde Sara avsig... o frågade om vi skulle ut och gå då kan man ju inte säga nej så vi gick en promenad på ca 2 timmar... jätte skönt. vi tror även att vi har sett vargspår..
422384-71

Sen gick vi på skloan där vi träffade klasskopisen Anna, vi hade jätte kul, spionerade på en lärare... skrattade ganska mycket...
Sen åt jag upp resterna från igår och kllade på vänner och nu sitter jag...
Har även hunnit med att prata med Angelica och min bonus svärmor på MSN alltid lika trevligt....

Min älskade pojkvän John är förkyld, har ont i halsen, tycker mycket synd om honom ochså är inte jag där och tar hand om honom. Det är mycket synd om honom...Älskar Dig John Det Vet DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0