Lördag i Skinnskatteberg...

Det var längesedan jag var kvar här iSkinnskatteberg en hel helg.

Idag kommejag hem från Sara vid 12tiden... Sen har jag städat och städat och städat lite till....
Och nu håller jag på och tvättar...

Ska snart gå och handla för jag ska bjuda Sara och Kristina på middag ikväll och kolla på melodifastivale och sen på Grabben i graven bredvid...

Jag ska bjuda tjejerna på fisk gryta:

1 paket fisk, tärnad
1 burk ananasringar
2 gula lökar
1 vitlöksklyfta
1 tsk curry
½ msk vetemjöl
2½ dl mellangrädde
2 paprikor
1 banan
Salt
Peppar
Hackad gräslök
 
- Fräs alla ingredienser utom fisken i en stor gryta i lite olja. Tillsätt
fisken och sjud i ca 7 minuter. Klart!

MUMS!!!!
Jag blandar även i Nötter för då blir det riktigt gott!!!

Till de blir det en friktigt go sallad med linfrön i så det blir fart på magen :O)

Kram

Kommentarer
Postat av: John

Låter smarrigt det där!!! Du är duktig som pysslar och står i... Puss på munnen älskling!

2008-02-09 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0