Is

Vet man inte vad sanda är i Skinnskttebergs kommun????

Jag blir tokig.. Det går inte att gå ute.. Jag fick gå en annan väg en kortae runda imore.... Det var lika igår.. när jag gck på affären så ramlade tanterna hit och dit.. Men på kommuns egna parkering har de sandat... men inte på gångvägarna...

Jag blir tokig.. Det är en tjockt islagr över hela skinnsbergs gator..

Jag blir tokig på riktigt...

Ska jag måsta förklara för den vad sanda är...

SANDA= Häva grus/sand på gatorna...

*ARG SOM BARA DEM*

Är det bättre att de åldre går och bryter båda armar och ben?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vikka idioter!

2008-02-05 @ 14:10:58
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0