Helgen...

I fredags när jag kom hem så åkte jag nästan på engång till min kompis Sandra...
Vi kolla på postkodmijonären (jag kände den som vann 200 000) för de var  ju i Hudiksvall!!!!
Sen kollade vi på Lets dance....

Sen hämtade mamma mig vid 21.30... o när jag kom hem så somnade jag på stört....

På lördagen så sov jag till kl10... så skönt!!!!!

Sen gick dagen till att plugga o en sväng till farmor....

På kvällen kollade jag på Göta kanal 2...

söndag vaknade jag vid 08,30... pluggade en liten sväng.. gick en promenad med min pappa... sen gick man bara o väntade på att Sara skulle komma och hämta mig...

Var nere i Skinnet vid kl 21...

Så hade den helgen gått....

Men hemma var det snö....

Bjuder på en vinterbild från köket hemma....

image43






Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kollade in lilla filmen på den där lottogjejen. Visst var det väl Johns Annelie som vann? Har du pratat med dom? Är dom glada? Vad ska dom hitta på?

2008-02-05 @ 01:52:55
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0