Hej Bloggen!

Jag har varit sjuk el är väl fortfarande lite sjuk...

Tenta i måndags kändes som att den gick bra... *hoppas*

Var på gympa i måndags.... tänk vad man kan svettas mycket på en timme...

Det började med att jag vara jätte trött i måndags o tisdag i onsdags... och på onsdag eftermiddag sov jag men sen var det dags att gå på gympa hade ont i magen, men ihopp om att de skulle gå över så gick man till gympan men jag orkade ingenting o det gjorde fortfrande ont i magen så jag gick hem efter halva passet o duschade o lade mig i sängen o sov, sov sedan bort halva torsdagen men jag hann med att se filmerna "Djävulen bär prada" och "  I hennes skor" och ett gäng vänner avsnitt. Var väl de jag orkade göra... sen tog jag två alvedon och hoppade i säng och idag känns det bätter.....

O det är tur de för imöra ska jag och min älskling John åka till Stockholm, bara över dagen o det är inget speciellt vi ska göra utan bara hoppas på fint väder strosa omkring i hopp om att hitta några skor...

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag var oxå lite sjuk, en liten förkylning, men den drog ner mig lite,
men jag är uppe igen. Krya på dig!

2008-02-22 @ 19:31:48
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0