Fredag!

Jaha, då var tentan över... o det gick nog inte så bra..

Tentan som vi gjorde för två veckor sedan skulle komma tillbaka idag enligt skolans regler... men vi elever ska göra tentan ett visst datum o tid.... o så ska vi göra klart den under den tid som är avsatt....  men lärara de kan tydligen göra som de vill.... så har de varit hela tiden.... blir så jävla förbanad...

så är det....

men jag o Sara åkte iväg i hennes härliga volvo och simmade i Fagersta...

Sara har sätt in hur härliga bilsättes kläder som helst...

image59

Sen har vi gjort räkwok och kollat på Let dance!!!!

Och nu lökar vi....

Ska sova här för jag vill inte sova själv i koridorren....
Det är en massa okänt folk där... för ovanvåningen är vandrar hem och det är fullt belagt i helgen... Inte så kul att vara där....
Jag som har städat och nu skitar de ner på engång...
Det är så typiskt....





Kommentarer
Postat av: Sara

Är inte min bil den tuffaste så säg! Var och varannan små kille tycker i vart fall det! Och jag håller med dom:P

2008-02-09 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0