Dröm...

Inatt drömmde jag att jag fastnade i enhiss på överstavåningen o att jag kunde öppna dörren där med det fanns inga trappor så det var bara ett håll rakt ner. O i hissen stod jag bara på en plattasom håll upp av några rep så det var jätte vingligt, så när jag skulle trycka på hissknappen såhöll jag på att ramla ner för den började att vaja.. sen så blev de error så jag kom inte därifrån. O det fanns ingennödknapp o så kunnde jag inte ta upp  min telefon ut fickan för de vajade så mycket.....

Längre hann jag int för då flög jag upp med ett ryck ur sängen *SKÖNT*

Kommentarer
Postat av: Angelica

uscha!

2008-02-28 @ 00:35:49
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0