Dagen...

Idag var jag ledig till lunch så jag stor städade mitt rum, vilke resultrade i tre påsar sopor. Hur man nu kan lyckas med de...  Har ju bara 10 m2 att leva på. Men nu är de dammfritt ett tag iaf.. bytte även säng kläder o tvättad allt.... Överkast o filtar o allt.... Har varit så duktig så! *STOLT*

Sen vare jag på lektion o plickade lite på datorn, de gick bra. Vet vad jag håller på med iaf.

Sen var de gympa ikväll. Är lagomt trött i hela kroppen nu.

Gympan slutade lite innan 8 å kl 8 ville jag o Jennie se de nya tv-programet Rent hus så vi gick spinga hem.

Rent hus är et program där de kommer hem två damer o städar upp hos folk.
I dagens programså gick de inte ens att komma in i lägenheten. Han hade så mycket grejor. Det var riktigt äckligt.
skulle aldrig kunna bo så.   BLÄBLÄBLÄBLÄ
Fanns smör i kylskåpetr sen 1995.

Nä nu är de sängdags....

Ha de fint! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är kul o städa när man kan se skilland eferåt, vi städade lite i köksskåpet igår o slängde iväg lite kastruller o annat skräp. Jag ska nog hoppa på några andra lådor o skåp idag.

2008-02-28 @ 12:21:46
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Angelica

Vet du (eller John) hur länge ett vitt vin kan vara öppnat? Pussen!

2008-02-29 @ 14:17:16
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0