Bakfull....

Går dagen var mycket rolig...

Alla förläsare var inte bra men många av dem.... Sen var middagen på kvällen och puben hur kul som helst...

Ramlade av stolen 3 gånger under middagen, men det bjuder jag på....
På puben lev det mycket dans o prat...

Sen när man väl kom hem framåt 2.. så somnade både jag oJennie i hennes säng... vid halv fem vaknade jag o gick till mitt rum... mellan 6 o halv 6 så kom Jennie till mig o sov hos mig... vid sju gick jag o duschade o sen så började skolan vid 10 så sen har jag lyckats gå i skolan ända till kl 16...

Sen har vi firat Sara för hon fyller 21  idag.. o än engång VÄLKOMMEN IN I OLDIE GÄNGET!!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Passa du dig Sofilia! Jag är förtfarande fräschast! Men jag är faktist mest besviken över att jag missade ditt tal till mig igår! Och nog känns det att man hade kul igår alltid!

2008-02-14 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0