Åh, vilken vacker dag!

Idag är det hur fint väder som helst!

Jag har varit ute på en långpromenad, inte ett moln på himmelen o solen nästan värmer. Det var mysigt och fint som helst att gå nere vid sjön!

Sen har jag hunnit plugga lite oc tvättat!
Måste hänga tvätten överallt i rummet eftersom de som är här hänger sina snuskiga illa luktande kläder nere i torkrummet och jag lovar de luktar rena rama motsattsen mot vad hallon gör.

Så jag är nöjd med min förmiddag, jag skule bara vilja tvätta mitt överkast men då måste jag ha torkrummet för att få det torrt :O(

Så efter lunch så börjar en ny vecka med härlig ekonomi (läs ironiskt) denna vecka ska handla om beskattning.

Men jag får täka possetivt att på fredag får jag åka till min älskade John! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0